Prodock
×

Menu

    • Pliki
    • Blog
    • Kontakt
    • Serwis
    • Realizacje
    • Oferta
      • Bramy przemysłowe
      • Rampy przeładunkowe
      • Fartuchy uszczelniające
      • Przegrody przeciwpożarowe
    • O firmie

Rampy przeładunkowe

model DE (konsolowa)
model DS (ramowa)
model DW (ramowa)

Rampa przeładunkowa model DE (konsolowa) z hydraulicznie podnoszoną wargą

konsolowa rampa przeładunkowa

Rampy przeładunkowe z hydrauliczną opuszczaną wargą stosowane są wszędzie tam, gdzie potrzebny jest stabilny i łatwy w obsłudze pomost pomiędzy powierzchnią hali a powierzchnią ciężarówki, również w takich konstrukcjach, jak doki i domki przeładunkowe. Załadunek i rozładunek odbywają się komfortowo, szybko, a przeładowywany towar szybko i bezpiecznie dociera do odbiorcy.

Rampy przeładunkowe – charakterystyka
  • jeden siłownik podnoszący platformę i jeden siłownik podnoszący wargę (klapę uchylną)
  • spełnia wymogi normy EN 1398
  • oznakowanie CE
Budowa rampy przeładunkowej

Rampa składa się z:

  • konsolowej/składanej ramy
  • platformy, na której w przedniej części znajduje się opuszczana warga opadająca. Platforma i warga połączone są zespołem samoczyszczących się zawiasów
  • systemu hydraulicznego do poruszania platformy przeładunkowej i wargi
  • skrzynki sterującej z panelem obsługi
Materiał

Rama wykonana jest z profili stalowych i blachy. Pomost i warga wykonane są z antypoślizgowej blachy wzmocnionej profilami usztywniającymi.

Powierzchnia zewnętrzna

W celu optymalnej ochrony rampy przed korozją, wszystkie stalowe części konstrukcji są najpierw poddawane procesowi piaskowania, a następnie są lakierowane lakierem dwuskładnikowym w kolorze RAL 9005 (czarny).

System hydrauliczny – platformy przeładunkowej

Hydrauliczny system niskociśnieniowy steruje jednym siłownikiem platformy oraz jednym siłownikiem wargi.

Sterowanie i obsługa

Rampa hydrauliczna obsługiwana jest za pomocą dostarczanego w komplecie sterowania.

Zabezpieczenia
  • hydrauliczny zawór odcinający (awaryjny STOP)
  • boczne blachy ochronne
  • boczne żółto-czarne oznaczenia miejsc niebezpiecznych
  • podpora serwisowa
  • przy nagłym braku prądu następuje zablokowanie rampy przeładunkowej. Po ponownym włączeniu prądu układ sterujący musi zostać zresetowany
  • dzięki sprężystości skrętnej platformy, platforma gwarantuje, że nawet przy jej jednostronnym obciążeniu, pomost rampy rozładunkowej zawsze będzie leżał płasko na ładowni ciężarówki. W ten sposób nie powstają żadne stopnie i progi
Dane techniczne

Obciążenie znamionowe wg EN 1398 60 kN Zasilanie 380 V, 3 fazy
Rodzaj ochrony skrzynki sterującej IP 54
Moc znamionowa silnika max.0, 75 kW
Platforma przeładunkowa:  płyta stalowa (łezki) 6/8 mm
Długość wargi uchylnej: 400 mm


Rampa przeładunkowa model DS (ramowa) z hydraulicznie podnoszoną wargą

ramowa rampa przeładunkowa

Rampy przeładunkowe z hydrauliczną opuszczaną wargą stosowane są wszędzie tam, gdzie potrzebny jest stabilny i łatwy w obsłudze pomost pomiędzy powierzchnią hali a powierzchnią ciężarówki, również w takich konstrukcjach, jak np. mostki, doki i domki przeładunkowe (wymiary nie mają znaczenia). Załadunek i rozładunek odbywają się komfortowo, szybko, a przeładowywany towar szybko i bezpiecznie dociera do odbiorcy.

Charakterystyka – rampy przeładunkowe (rodzaje: hydrauliczne)
  • jeden siłownik podnoszący platformę i jeden siłownik podnoszący wargę (klapę uchylną)
  • spełnia wymogi normy EN 1398
  • oznakowanie CE
Budowa

Rampa składa się z:

  • samonośnej ramy
  • platformy, na której w przedniej części znajduje się opuszczana warga opadająca. Platforma i warga połączone są zespołem samoczyszczących się zawiasów
  • systemu hydraulicznego do poruszania platformy i wargi
  • skrzynki sterującej z panelem obsługi
Materiał

Rama wykonana jest z profili stalowych i blachy. Pomosty przeładunkowe i warga wykonane są z antypoślizgowej blachy wzmocnionej profilami usztywniającymi.

Platforma przeładunkowa – powierzchnia zewnętrzna

W celu optymalnej ochrony rampy rozładunkowej przed korozją, wszystkie stalowe części konstrukcji są najpierw poddawane procesowi piaskowania, a następnie są lakierowane lakierem dwuskładnikowym w kolorze RAL 9005 (czarny).

System hydrauliczny

Hydrauliczny system niskociśnieniowy steruje jednym siłownikiem platformy oraz jednym siłownikiem wargi.

Sterowanie i obsługa

Rampa hydrauliczna obsługiwana jest za pomocą dostarczanego w komplecie sterowania.

Zabezpieczenia
  • hydrauliczny zawór odcinający (awaryjny STOP)
  • boczne blachy ochronne
  • boczne żółto-czarne oznaczenia miejsc niebezpiecznych
  • podpora serwisowa
  • przy nagłym braku prądu następuje zablokowanie rampy przeładunkowej. Po ponownym włączeniu prądu układ sterujący musi zostać zresetowany
  • dzięki sprężystości skrętnej platformy, platforma gwarantuje, że nawet przy jej jednostronnym obciążeniu, pomost rampy rozładunkowej zawsze będzie leżał płasko na ładowni ciężarówki. W ten sposób nie powstają żadne stopnie i progi
Dane techniczne

Obciążenie znamionowe wg EN 1398 60 kN Zasilanie 380 V, 3 fazy
Rodzaj ochrony skrzynki sterującej IP 54
Moc znamionowa silnika max.0, 75 kW
Platforma: płyta stalowa (łezki) 6/8 mm
Długość wargi uchylnej: 400 mm


Rampa przeładunkowa model DW (ramowa) z hydraulicznie wysuwaną wargą

ramowe rampy przeładunkowe

Rampy przeładunkowe z hydrauliczną wysuwaną wargą stosowane są wszędzie tam, gdzie potrzebny jest stabilny i łatwy w obsłudze pomost pomiędzy powierzchnią hali a powierzchnią ciężarówki np. w mostkach, dokach i domkach przeładunkowych. Załadunek i rozładunek odbywają się komfortowo, szybko, a przeładowywany towar szybko i bezpiecznie dociera do odbiorcy.

Charakterystyka rampy rozładowczej
  • dwa siłowniki podnoszące platformę i jeden siłownik wysuwający wargę o dł. 500 mm
  • spełnia wymogi normy EN 1398
  • oznakowanie CE
Budowa rampy przeładunkowej hydraulicznej

Rampy hydrauliczne składają się z:

  • samonośnej ramy
  • platformy, na której w przedniej części znajduje się wysuwana warga.
  • systemu hydraulicznego do poruszania platformy i wargi
  • skrzynki sterującej z panelem obsługi
Materiał

Rama wykonana jest z profili stalowych i blachy. Pomost i warga wykonane są z antypoślizgowej blachy wzmocnionej profilami usztywniającymi.

Powierzchnia zewnętrzna

W celu optymalnej ochrony rampy przed korozją, wszystkie stalowe części konstrukcji są najpierw poddawane procesowi piaskowania, a następnie są lakierowane lakierem dwuskładnikowym w kolorze RAL 9005 (czarny).

System hydrauliczny

Hydrauliczny system niskociśnieniowy steruje dwoma siłownikami platformy przeładunkowej oraz jednym siłownikiem wargi.

Sterowanie i obsługa

Rampa rozładunkowa obsługiwana jest za pomocą dostarczanego w komplecie sterowania.

Zabezpieczenia
  • hydrauliczny zawór odcinający (awaryjny STOP)
  • boczne blachy ochronne
  • boczne żółto-czarne oznaczenia miejsc niebezpiecznych
  • podpora serwisowa
  • przy nagłym braku prądu następuje zablokowanie rampy hydraulicznej. Po ponownym włączeniu prądu układ sterujący musi zostać zresetowany
  • dzięki sprężystości skrętnej platformy, platforma gwarantuje, że nawet przy jej jednostronnym obciążeniu, pomost rampy przeładunkowej zawsze będzie leżał płasko na ładowni ciężarówki
Dane techniczne

Obciążenie znamionowe wg EN 1398 60 kN Zasilanie 380 V, 3 fazy
Rodzaj ochrony skrzynki sterującej IP 54
Moc znamionowa silnika max. 1,1 kW
Platforma: płyta stalowa (łezki) 8/10 mm
Długość wargi wysuwnej: 500 mm

© 2023 Prodock. Wszelkie prawa zastrzeżone.

projekt i wykonanie: artiworks.pl

  • O firmie
  • Oferta
  • Realizacje
  • Serwis
  • Pliki
  • Kontakt
  • Blog
Informujemy, że strona korzysta z plików cookies. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody, uprzejmie prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.ZgodaDowiedz się więcej